بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اینترنت پر سرعت

رهایی از مشکلات رانژه وجمع اوری خطوط اینترنت

سایت جالب وخلاق وات نت (www.whatnet.net) از جمله وب سایتهای ایرانی است که با در نظر گرفتن مشکلات مشترکین اینترنت خانگی بوجود امده است.با مراجعه به این سایت میتوان اخرین جشنواره های فروش adsl  وتعرفه های عادی اپراتورها را مشاهده وسرویس دلخواه و متناسب را از میان تمامی سرویسهای مختلف شرکتهای ارایه دهنده سرویس اینترنت، بررسی وانتخاب نمود.

عدم کیفیت و سرعت پایین اینترنت بعضی از اپراتورها ویا ارایه جشنواره های اینترنتی متعدد شرکتهای رقیب،باعث شده عده‌ای زیادی از کاربران ADSL تصمیم بگیرند با شرکت اینترنتی طرف قرار داد خود قطع ارتباط کرده و از خدمات دیگر شرکت‌ها که مناسب‌تر هست استفاده کنند. اما به دلیل مشکلات رانژه وجمع اوری خط از طرف سرویس دهنده قبلی، با احتساب تعطیلی آخر هفته و در نوبت ماندن برای آزاد شدن خط و دیگر بهانه‌ها عملا مشترک چندین روز بدون اینترنت می‌ماند.

وات نت درجهت حل مشکل فوق بوجود امده.اگر مشترکی یک سرویس از هر اپراتور ارایه دهنده اینترنت را از سایت وات نت خریداری نماید در لیست مشترکین وات نت قرار گرفته وبه راحتی از یک اپراتور جدا شده وبه اپراتور دیگر وصل میشود.با  در نظر گرفتن موارد مختلف مشترکین وات نت هنگام تعویض سرویس اینترنتی شان حداقل سه یا چهار روز زودتر از سایر مشترکین خدمات درخواستی خودرا دریافت مینمایند.

وات نت

اگر شماهم جز مشترکینی هستید که بناچار واز ترس قطعی اینترنتتان کیفیت وسرعت پایین اپراتوری را متحمل میشوید، توصیه میکنیم که سرویستان را از سایت وات نت خریداری نمایید ومشکل جمع اوری ورانژه را برای همیشه از خودتان دور کنید

ثبت نام و شارژ آنلاین سرویس اینترنت پر سرعت ای دی اس ال adsl

اینترنت پر سرعت وات نت  (تمامی شهر ها)

  یه سایت خوب برای مقایسه قیمت و ثبت نام آنلاین همه اپراتورهای

adsl

/whatnet.net

سرویس اینترنت پر سرعت adsl

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده