بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تلفن پاناسونیک

تلفن پاناسونیک

محصولات مخابراتی پاناسونیک به خصوص تلفن پاناسونیک، یکی از برند های جذاب می باشد که مورد مقبولیت عمومی قرار گرفته است. این برند و محصولات آن با کیفیت های متفاوت ، قابلیت های مدرن و کارآیی بالا نسبت به برند های دیگر برتری دارد. تلفن پاناسونیک به عنوان محصولی برتر با کیفیتی پایدار و ارتباطی متمایز توانسته نظرات مشتریان محترم را جلب نماید. تلفن پاناسونیک در انواع مختلف تلفن بی سیم، تلفن سانترال و تلفن رومیزی پاسخگوی نیاز مصرف کننده می باشد. طراحی جهانی ، تکنولوژی منحصر به فرد ، سازگاری با محیط زیست از جمله قابلیت های تلفن های رومیزی پاناسونیک می باشد ,اکثر تلفن های رومیزی پاناسونیک دارای صفحه نمایشگر LCD دو سطری و یا سه سطری هستند.

به طور کلی سه دسته از گوشی های تلفن را میتوان بر روی مراکز تلفن پاناسونیک نصب و راه اندازی نماییم .

1- گوشیهای تلفن پاناسونیک معمولی:

از مزایای این گوشیهای تلفن میتوان به قیمت پایین آن نسبت به گوشی های تلفن پاناسونیک اشاره نمود . این نوع از گوشی های تلفن در صورت پشتیبانی از نمایشگر شماره در صورتی که مرکز تلفن پاناسونیک نیز قابلیت نمایشگر را دارا باشد شماره مخاطب را نمایش میدهد . کارایی آنها از گوشیهای استاندارد سیستم سانترال پایین تر بوده و کلیه قابلیتهای سیستم از طریق کد انجام میپذیرد ( به طور مثال برای اخذ خط برای شماره گیری کد 9 )


2- گوشیهای تلفن پاناسونیک سانترال :

این نوع از گوشیهای تلفن پاناسونیک ، قیمت بالاتری از گوشیهای تلفن معمولی داشته و دارای عملکرد بالاتری نیز میباشند همچنین قابلیت های مرکز تلفن سانترال از طریق کلید های تعبیه شده قابل استفاده میباشد ( به طور مثال دکمه hold ). این نوع از گوشی های تلفن پاناسونیک خود به دو نوع هیبراید و دیجیتال تقسیم میگردد و تنها بر روی مرکز تلفن سانترال پاناسونیک قابل استفاده میباشند .


3- گوشیهای تلفن پاناسونیک تحت شبکه :

این نوع از گوشیهای تلفن پاناسونیک که نسل جدید گوشیهای مراکز سانترال محسوب میگردند دارای دو نوع استاندارد پاناسونیک و استاندارد جهانی SIP میباشند . گوشیهای استاندارد پاناسونیک تنها بر روی مراکز تلفن پاناسونیک کار کرده و از گوشیهای sip میتوان بر روی سایر مراکز نیز استفاده نمود . در صورت پشتیبانی مرکز تلفن سانترال از پروتکل SIP میتوان گوشی سایر برندها را نیز به مرکز نصب نمود ( به طور مثال اتصال گوشی هوشمند به مرکز تلفن سانترال ) . عملکرد این مدل از گوشیها بسته به نوع و مدل متفاوت میباشد .

مرکز تلفن پاناسونیک و تلفن سانترال پاناسونیک

امروزه همه شرکت ها با واژه سانترال آشنایی دارند.سانترال به دستگاهی گفته می شود که می تواند در حوزه ارتباطات به شرکت ها کمک شایانی کند. در حال حاضر سیستم مخابرات در حال تغییر و تحول است و شاهد هستیم که محیط های اداری و شرکت های کوچک و بزرگ نیز در حال ارتقاء وضع موجود و تغییر دادن سیستم های خود هستند تا کارایی و قابلیت بیشتری را برای ارائه خدمات به مشتریان داشته باشند . تلفن پاناسونیک

تلفن پاناسونیک

دستگاه تلفن پاناسونیک سانترال می تواند با توجه به تعداد خط شهری موجود برای شرکت شما تعدادی داخلی ارائه دهد.

شرکت پاناسونیک با تولید مراکز تلفنی با ظرفیت های مختلف توانسته نیاز های هر کاربری با هر نوع استفاده ای را مرتفع نماید و آن ها بتواند از بین مدل های این دستگاه ، دستگاه مورد نیاز خود را انتخاب کنند. تلفن پاناسونیک یکی از با کیفیت ترین مراکز تلفن موجود در بازار دنیا می باشد.

تعداد خط های شهری و تعداد داخلی ها با توجه به ظرفیت دستگاه تلفن پاناسونیک سانترال تعیین می شود و انتخاب شما باید با توجه به تعداد خط های شهری و تعداد داخلی هایتان باشد.خوشبختانه پاناسونیک دستگاه هایی با ظرفیت های مختلف طراحی و تولید کرده که می تواند پاسخگوی نیاز های کسب و کار های کوچک و بزرگ باشد.

چه نوع تلفن پاناسونیک سانترال بخریم ؟

امروزه دیگر از مراکز تلفن پاناسونیک سانترال آنالوگ خبری نیست و تمامی مراکز از نوع دیجیتال و یا IP میباشند . قبل از اقدام به خرید مرکز تلفن پاناسونیک سانترال شما میبایست تعداد دقیق خطوط شهری و داخلی های خود را معین نمایید . مراکز تلفن پاناسونیک که در حال حاضر پر فروشترین مراکز تلفن پاناسونیک سانترال درکشور ما میباشند دارای ظرفیتی از 8 شماره تا 1024 شماره میباشند و بنابر تعداد داخلیها و امکانات دسته بندی میگردند . پاناسونیک به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه تولید و عرضه محصولات مخابراتی از پیشروان این صنعت میباشد و شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران مفتخر است انواع مراکز تلفن پاناسونیک را با ظرفیتهای مختلف و امکانات بیشمار تقدیم مشتریان گرامی نماید . واحد مشاوره و فروش شرکت ایده آل گستر با بهرمندی از پرسنل کارآزموده همه روزه در خدمت شما عزیزان میباشد تا با شما همراه گریده و بهترین سیستم را با توجه به ظرفیت و امکانات درخواستی به شما ارایه نماید ، همچنین واحد نصب و راه اندازی این شرکت با استفاده از مهندسین دوره دیده آماده میباشد انواع خدمات نصب و پشتیبانی تقدیم شما هموطنان گرامی نماید . مزیت دستگاه های تولید شرکت پاناسونیک نسبت به سایر تولیدات این حوزه در ابتدا قیمت مقرون به صرفه آن است و می توان گفت خوش قیمت ترین مراکز تلفن متعلق به پاناسونیک و مزیت دیگر قابلیت های بی شمار و منحصر به فرد این دستگاه ها است که آن را در بین سایر برند ها برجسته می کند. با استفاده از این دستگاه ها شما می توانید به راحتی تلفن های خود را مدیریت کنید ، صفر یا دو صفر را ببندید و محدودیت های دیگری را برای هر داخلی مشخص کنید. از مزایای تلفن سانترال ارتباط داخلی با دیگر اتاق های داخل سازمان است بدون هزینه تلفن که می تواند هم در هزینه ها صرفه جویی کند و هم هرج و مرج و بی نظمی را بین کارمندان کاهش داد.همه کارمندان برای هماهنگی کار هایشان می توانند با هم تماس تلفنی برقرار کنند.

قابلیت های دستگاه سانترال:

مدیریت هزینه ها,گزارش گیری از وضعیت تماس ها,تماس داخلی رایگان,اعمال محدودیت زمان تماس,کنفرانس کردن از طریق تلفن انتقال تماس,برنامه ریزی در چند حالت

تعمیر تلفن‌های پاناسونیک

تعمیر تلفن‌های پاناسونیک

بنابر اعلام مرکز تعمیرات ایده آل گستر، در این میان تلفن‌های پاناسونیک با کیفیت خوب ساختشان، چندین سال است که مهمان منازل و محل کارمان هستند و به تبع آن تعمیر تلفن پاناسونیک همواره از دغدغه‌های استفاده‌کنندگان این محصول است.

با توجه به استفاده روزمره بالا از تلفن‌ها، با وجود کیفیت بالای آن، این دستگاه‌ها ممکن است بر اثر استفاده نادرست و یا در طول گذر زمان به علت فرسایش دچار اختلال یا خرابی شوند. از رایج‌ترین ایرادات فنی که در تلفن‌های بیسیم می‌توان به سفت شدن کی پد (دکمه‌های شماره‌گیری)، پاک شدن اعداد روی کی پد اشاره کرد.

شرکت ایده آل گستر، نمایندگی پاناسونیک فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ شمسی با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان آغاز و اقدام به واردات کالاهای طراز اول شرکت پاناسونیک کرد. با توجه به وجود گارانتی‌های متعدد و غیر قابل اطمینان، ایده آل گستر برای تمامی محصولات خود یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

تلفن : 02181010 وب : WWW.IDEHAL.ORG

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده