بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بیل بری نوع اروپایی بلوبری

با این مواد می‌توانید غذاهای خود را سالم‌تر (و همچنین خوشمزه‌تر!) کنید و در عین حال با التهابات تحریک‌کننده‌ی دیابت نیز مبارزه نمائید. چگونه؟ کافیست به طبیعت و انواع غذاهای گیاهی بنگرید. تمامی گیاهان و ادویه‌جات که در اینجا آورده شده خواص ضد دیابتی و یا ضدالتهابی دارند و می‌توانند موجب کاهش التهابات مزمن در بدن شوند، فقط کافیست آنها را روی همه‌ی غذاها بپاشید. پس در وعده‌ی بعدی بعضی از این گیاهان و ادویه‌ها را که در ادامه ذکر می‌شود، با غذای خود مخلوط کنید. از تجربه‌‌ی مواد جدید به منظور دستیابی به یک دستور درست نهراسید: با امتحان ترکیبات جدید، می‌آموزید که کدام گیاه یا ادویه بهترین طعم و مزه را به غذای شما می‌دهد و شما استفاده از کدام یک را ترجیح می‌دهید.

بیل بری,درمان دیابت

  • بیل‌ بری نوع اروپایی بلوبری است. بیل‌ بری از بلوبری‌ها برتر هستند، زیرا بلوبری‌ها تماما آبی هستند، درحالی که فقط درون بیل‌ بری‌ها آبی می‌باشد. رنگ آبی یعنی آنتی‌سیانین، آنتی‌اکسیدان‌های سالم که با دیابت مبارزه می‌کنند، تقویت‌کننده‌ی قلب و کاهش دهنده‌ی چربی خون و التهابات.
  • مطالعات انجام شده از سوی موسسه‌ی بهداشت عمومی و تغذیه بالینی نشان داد که مصرف منظم بیل‌ بری تازه، حدودا ۴۰۰ گرم در روز، علائم التهاب را کاهش می‌دهد و تحمل گلوکز در افراد با سندرم متابولیک را بهبود می‌بخشد. هنگامی که گروه مصرف‌کنندگان روزانه‌ی بیل‌ بری با گروه تحت کنترل، کسانی که از رژیم غذایی همیشگی خود را پیروی می‌کردند، مقایسه شدند، مشخص شد که علائم التهابی اینترلوکین- ۶ در کسانی که مصرف بیل‌ بری را افزایش داده بودند تا ۲۰٪ کاهش داشت.

منبع: مجله سلامت

وبلاگ شکوفا - shekoofa

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده